Saturday, January 25, 2014

Rahsia Tarikh Lahir Anda @Dr Azizan Osman

Dr. Azizan Osman
  • Horoskop: Scorpio
  • Tahun Zodiak: Tiger
  • Industri: Consulting
  • Jawatan: CEO & Founder, Richworks Resources
  • Lokasi: Kuala Lumpur : Kuala Lumpur : Malaysia

    Dr. Azizan Osman Terkenal sebagai pakar perunding dan jurulatih potensi diri menggunakan kajian tarikh lahir. Kolumnis di Metro Ahad setiap minggu, Dr.Azizanpernah ditemu ramah beberapa kali  di dalam rancangan Malaysia Hari Ini (MHI), Wanita Hari Ini (WHI) terbitan TV3 serta rancangan Nasi Lemak Kopi O (NLKO) terbitan TV9. Dalam tempoh setahun ini sahaja, Dr.Azizan telah membantu lebih 22,000 orang peserta di seluruh Malaysia melalui program yang diasaskan olehnya seperti Workshop Rahsia Tarikh Lahir, Intensif Rahsia Kuasa Minda Jutawan, 


Seminar Kenali Potensi Diri serta Intensif Mentor Kekayaan & Kejayaan. Buku pertama beliau “Tak Kenal Maka Tak Kaya” akan berada di pasaran pada awal 2010 tahun depan dan dijangka akan dijual melebihi 100,000 naskah dalam tempoh 3 bulan pertama 2010. Beliau bakal menjadi anak Malaysia pertama yang memegang rekod Malaysian Guiness Book of Record untuk penyertaan seminar yang terbesar di Malaysia lebih 100,000 pada tahun 2010. Beliau juga pernah menjawat jawatan tertinggi sebagai anak Melayu pertama di dunia yang menjadi Ketua Organisasi kepada syarikat UK The Cobra Group PLC yang beribu-pejabat di London dan mempunyai syarikat di lebih 25 buah negara seluruh dunia.

   Dr Azizan telah banyak memenangi anugerah Cobra peringkat antarabangsa termasuklah Platinum International Award. Beliau juga adalah pakar perunding dan jurulatih potensi diri ini yang dikenali sebagai “Dr.Tarikh Lahir” ini banyak berkongsi tentang mekanisma mengenali potensi diri, kekuatan serta kelemahan seseorang melalui kajian tarikh lahir serta berkongsi tentang  bagaimana mengaktifkan getaran tarikan kekayaan dan kejayaan di dalam kehidupan.

Ok, lepas ni kita akan buat kira-kira pulak tau. so, kalau nak paham tentang Rahsia dan Pengiraan Tarikh Lahir ni, aku harap korang fokus dan sediakan hp ke, calculator ke untuk proses pengiraan. Kalau tak ada, pandai-pandai la korang. Tapi bagi yang tak percaya dan cakap benda ini mengarut, terpulang la pada korang. Aku nak share je apa input yang aku dapat masa pergi seminar tu. BTW,

"The core reason for this seminar is to fully understand our potential, weakness and strength. We are able to fully recognize the character of our childrens, colleagues, friends, etc. Its not that u don’t take note of ur friends behavior for example, the purpose here is, can you manipulate them? Hehe tricky kan? Btw i forgot to add that you can determine from now on what career is suitable for your kids in the future." Cool huh? ;p


Ok, lets me intro dulu asal-usul benda ni. Mind you that this is called metaphysic approaches where it has been a research over thousand years ago. It recognizes peoples behavior and it has been experimented to billions of people so come on la, accurate dowh! Maybe for some reason u said its not accurate at all (the negativity), ok sebabnya u have change which is good or korang memang tak nak mengaku. Hahahaha ! Well itu choice korang. We can use this input and practice it in our daily lives/career/business so that we can sacked the negativity, improved our ability, cherish our positivity and take advantage of our potential.

"Allah tidak akan mengubah keadaan seseorang itu jika dia tidak berusaha mengubah diri sendiri"

Sebelum kita pergi dengan lebih jauh. Aku nak menyatakan sifat beberapa nombor di dalam rajah di bawah.






* Pertama, nombor kod asas diwakili oleh huruf O di dalam bulatan biru. Nombor kod asas ini mewakili ciri-ciri utama individu.

* Kedua, nombor-nombor cermin diwakili oleh huruf S dan T di dalam bulatan hijau. Sekiranya nombor-nombor cermin ini memiliki nilai yang sama; sebagai contoh S = 6, dan T = 6, maka individu tersebut dikatakan berpotensi besar untuk menjadi seorang individu yang amat hebat dan popular.

* Ketiga, nombor chassis atau nombor kod peribadi. Nombor chassis ini terdiri daripada I, J dan O. Nombor chassis ini juga dikatakan sebagai nombor kombinasi penentu sifat peribadi seseorang. Kedudukan nombor-nombor chassis ini telah aku warnakan dengan warna biru cair.
* Keempat, nombor-nombor circular yang terdiri daripada kesemua 16 nombor yang diwakili oleh huruf A, B, C, D, E, F, G ,H, I, J, K, L, M, N, O, P, Q, R, S dan T. Kombinasi nombor-nombor tertentu daripada nombor circular ini juga dikatakan satu cara lagi untuk menghalusi sifat peribadi individu.
Ada beberapa perkara yang perlu diketahui oleh individu sebelum mengira nombor chassis atau kod asas individu berdasarkan tarikh lahir mereka. 

Pertama AB mewakili dua digit hari lahir. Kedua DC mewakili dua bulan lahir. EF dan GH pula mewakili empat digit tarikh lahir. Pendek kata, tarikh lahir individu perlulah disusun mengikut format AB.CD.EFGH yang pada akhirnya akan bertumpu menjadi A+B+C+D+E+F+G+H untuk mengetahui nombor kod asas.

Sebelum itu, perlu diketahui di sini, bahawa sebarang nombor dua digit seperti 10, 11, 12 dan ke atas perlulah diubah menjadi nombor satu digit menerusi kaedah numerologi seperti berikut:


10 –> 1 + 0 = 1

11 –> 1 + 1 = 2

12 –> 1 + 2 = 3

19 –> 1 + 9 = 10 –> 1 + 0 = 1 maka untuk kes seperti ini, kita ambil 1

20 –> 2 + 0 = 2
94 –> 9 + 4 = 13 –> 1 + 3 = 4 maka untuk kes seperti ini, kita ambil 4
Sebagai contoh, aku akan ambil tarikh lahir Tun Dr. Mahathir Mohamad. Tokoh negara Malaysia ini dilahirkan pada 10 Julai 1925 dan merupakan seorang tokoh yang amat dikagumi di kebanyakan negara, termasuk di negara-negara maju.









Mari kita semak cara pengiraan tarikh lahir Tun Dr. Mahathir Mohamad di atas. Mula-mula kita susun tarikh lahir Tun Dr. Mahathir Mohamad daripada 10 Julai 1925 kepada 10:07:1925 mengikut format AB:CD:EFGH, dan kita akan dapat menjalankan pengiraan seperti di bawah:


AB:CD:EFGH –> 10:07:1925
A=1, B=0, oleh itu A+B= 10 –> I=1
C=0, D=7, oleh itu C+D= 7 –> J=7
E=1, F=9, oleh itu E+F=10 –> K=1
G=2, H=5, oleh itu G+H=7 –> L=7
dan seterusnya.
Berdasarkan kiraan rahsia tarikh lahir Tun Dr. Mahathir Mohamad di atas, maka kita dapati Tun Dr. Mahathir memiliki nombor-nombor berikut:
* Nombor kod asas diwakili oleh huruf O = 7

* Nombor-nombor cermin diwakili oleh huruf S dan T adalah sama iaitu masing-masing ialah 6.

* Nombor chassis atau nombor kod peribadi I.J.O Tun Dr. Mahathir ialah 1.7.7.

* Nombor-nombor circular yang terdiri daripada kesemua 16 nombor yang diwakili oleh huruf A, B, C, D, E, F, G ,H, I, J, K, L, M, N, O, P, Q, R, S dan T bagi Tun Dr. Mahathir ialah 1,1,3,6,6,6,6,6,6,7,7,7,8,8,9 dan 9.
HURAIAN NOMBOR KOD ASAS:

Nombor kod asas ini diperolehi berdasarkan nombor chassis. Contohnya Tun Dr. Mahathir memiliki nombor-nombor kod asas 1, 7 dan 7 atau nombor chassis 1.7.7. Ini bermaksud Tun Dr. Mahathir memiliki nombor chassis berdasarkan 1 dan 7. Jika anda memiliki nombor chassis 1.2.3 maka sifat peribadi anda adalah berdasarkan nombor 1.2.3. Namun kod asas yang paling utama bagi anda adalah nombor yang mewakili huruf O. Dalam kes ini, nombor 7 mewakili ciri-ciri utama Tun Dr. Mahathir, manakala nombor 1 adalah rangkaiannya.
Sifat Peribadi Individu Nombor Kod Asas 1
Pro: Mempunyai sifat seorang pemimpin, ada daya tarikan yang tinggi daripada jantina yang berlainan, mempunyai kebijaksanaan yang tinggi, berupaya mengkaji dan menganalisis sesuatu perkara dengan mendalam dan spesifik, seorang yang sukakan ilmu pengetahuan dan memiliki ilmu pengetahuan yang tinggi, seorang yang sangat teliti dalam kebanyakan perkara, memiliki daya kreativiti yang sangat tinggi dan kepekaan yang tinggi.
Cadangan: Kepekaan dan kreativiti yang dimiliki hendaklah digunakan dengan sebaik-baiknya kerana individu yang memiliki nombor kod asas 1 berpeluang besar memperolehi keuntungan menerusi kreativiti dan kepekaan.
Kontra: Pentingkan diri sendiri, tidak suka dikritik, susah untuk menerima pandangan atau komen daripada orang lain.
Cadangan: Individu dengan nombor kod asas 1 sesuai bekerja sendiri berbanding bekerja di bawah majikan.
Selebriti dan tokoh yang memiliki nombor kod asas 1 termasuklah Arsene Wenger, Tom Hanks dan Hulk Hogan.
Sifat Peribadi Individu Nombor Kod Asas 2
Pro: Seorang yang berkemahiran tinggi dan memiliki personaliti yang menarik. Mudah kelihatan tenang dan selamba dalam kebanyakan keadaan. Peramah. Sangat suka menjaga kebersihan. Rajin. Berfikiran Matang. Baik hati, lembut hati dan suka menjaga kebajikan dan keperluan orang lain. Mudah bergaul dengan golongan yang lebih tua daripadanya. Apabila diberi tugasan, individu dengan nombor kod asas 2 akan berusaha untuk menyempurnakan tugas tersebut dengan sebaik mungkin. Suka memberi sumbangan, berjasa dan berbakti kepada masyarakat. Boleh dianggap sebagai seorang sahabat atau saudara.
Kontra: Adakalanya kurang berkeyakinan untuk memulakan sesuatu perkara (kurang yakin dengan kebolehan diri, sekiranya kurang maklumat tentang sesuatu perkara yang hendak dilakukan) walaupun pada hakikatnya orang lain melihat dia sebagai seorang yang sememangnya mampu untuk melakukannya. Mendengar nasihat tetapi tidak semestinya mengikut nasihat tersebut (kelihatan seperti seorang yang lurus tetapi sebenarnya degil). Lebih mengutamakan kepentingan orang lain berbanding kepentingan diri sendiri dalam kebanyakan situasi. Suka berkorban untuk orang lain sehingga boleh memudaratkan atau menyusahkan diri sendiri.
Contoh selebriti yang memiliki nombor kod asas 2 ialah Adi Putra (kanak-kanak pintar Malaysia).
Sifat Peribadi Individu Nombor Kod Asas 3
Pro: Dikatakan sebagai seorang individu yang serba boleh. Seorang yang idealistik, aktif dan berpandangan jauh. Tahu dan faham keperluan diri. Mampu membezakan antara perkara buruk dengan perkara baik. Berkebolehan dalam bidang yang diceburi. Berpotensi untuk hidup mewah sekiranya berusaha bersungguh-sungguh. Mudah menyatakan pandangan terhadap sesuatu perkara (suka memberi komen).
Kontra: Bersikap terlalu agresif, bukan seorang yang penyabar dan boleh jadi seorang yang mudah melenting atau panas baran. Suka mengambil mudah sesuatu perkara dan tidak tegas. Boleh jadi seorang yang nakal dan bermulut laser. Perlu berhati-hati dengan perkataan yang digunakan semasa bercakap kerana individu dengan nombor kod asas 3 boleh menyakiti hati orang lain dan seterusnya merenggangkan perhubungan dengan orang lain.
Selebriti yang mempunyai nombor 3 termasuklah Wayne Rooney, Christiano Ronaldo dan Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Rahsia Peribadi Individu Nombor Kod Asas 4
Pro: Suka mempelajari sesuatu perkara, bekerja dengan tekun, tabah dan memiliki strategi dalam melakukan satu-satu perkara. Memiliki jiwa seni dan biasanya boleh berjaya dalam peperiksaan. Seseorang yang boleh dipercayai dan boleh menyesuaikan diri dengan masyarakat. Mudah bersimpati dengan orang lain dan memiliki karisma. Peramah. Suka mengembara dan mencari kebahagiaan dalam hidup. Apabila gagal, akan mudah bangkit semula.
Kontra: Suka memendamkan perasaan. Tidak mudah meluahkan rasa tidak puas hati dalam sesuatu perkara. Terlalu mengutamakan perkara-perkara remeh dan berfikiran sempit, tidak berpandangan luas. Mudah mengalami masalah dalam perhubungan dan rumah tangga.
Selebriti yang memiliki nombor kod asas 4 termasuklah Bill Gates, Alex Ferguson dan Margaret Thatcher.
Individu Dengan Kod Asas 5
Pro: Memliki sikap kepimpinan yang kuat. Suka mengambil risiko. Suka mencuba perkara-perkara baru. Boleh memimpin dan ada karisma. Selalunya akan memegang jawatan tinggi. Sangat rajin dan selalu fokus terhadap kejayaan masa depan jika beliau berkeinginan untuk mencapai kejayaan tersebut. Berfikiran realistik, tegas, berkesedaran tinggi dan tidak suka berangan-angan. Tidak mudah melakukan satu-satu perkara yang sama, perlukan kepelbagaian dan mudah asyik dengan satu-satu perkara yang dilakukan.
Kontra: Keras kepala, tidak boleh dihalang sekiranya ingin melakukan sesuatu perkara. Mudah cerewet biarpun dengan hal-hal kecil. Tidak mudah bertenang dan sentiasa sibuk bekerja. Kurang teliti dalam menyempurnakan satu-satu kerja.
Contoh selebriti yang memiliki nombor kod asas 5 termasuklah Britney Spears, Ronaldo, Abraham Lincoln dan Tun Abdullah Ahmad Badawi.
Ciri-ciri Peribadi Individu Dengan Nombor Kod Asas 6
Pro: Nombor 6 dikatakan sebagai nombor untuk terus hidup atau wujud. Mempunyai perjuangan dalam kehidupan. Individu dengan nombor 6 merupakan seorang yang sangat bersopan, berbudi bahasa dan selalunya memiliki citarasa yang tinggi dalam kehidupannya. Individu dengan nombor kod asas 6 juga mudah hidup senang atau mewah dan pada masa yang sama juga merupakan seseorang yang mengawal harta benda dan kekayaan.
Individu dengan nombor 6 akan berjaya dalam karier dalam bidang pendidikan, bidang seni dan bidang keagamaan. Individu dengan nombor 6 akan mejadi popular dalam masyarakat. Individu dengan nombor 6 juga sangat mengambil berat dan menjaga kebajikan orang-orang bawahannya. Suka membantu orang lain. Selalu menjadi pendamai.
Kontra: Individu dengan nombor 6 suka berbangga dan tidak akan mengambil kerja mudah. Seorang yang perfectionist dan mahukan kesempurnaan dalam melakukan sesuatu perkara. Patuh terhadap kata-kata orang atasan dan tidak mudah menerima cakap atau arahan daripada orang-orang lain yang bukan ketuanya. Melakukan sesuatu adakalanya disebabkan ada kepentingan dalam hasil kerja tersebut yang diperlukan untuk menyempurnakan sesuatu perkara yang lain.
Selebriti yang memiliki nombor kod asas 6 termasuklah Luis Felipe Scolari (pengurus pasukan bola sepak Chelsea), Rafa Benitez (pengurus pasukan bola sepak Liverpool), Warren Buffett (pakar kewangan dunia) dan Albert Einstein (genius dalam bidang Matematik dan Fizik).
Keperibadian Individu dengan Nombor Kod Asas 7
Pro: Memiliki kemahiran yang sangat tinggi dan sangat teliti apabila mengendalikan sesuatu perkara. Individu dengan nombor kod asas 7 tidak akan lupa kepada orang yang pernah menolongnya. Seorang yang sangat-sangat menghargai dan suka berterima kasih. Individu ini ghairah dengan cinta dan seks. Seorang pemikir. Suka kedamaian dan ketenangan. Menarik perhatian orang ramai. Suka menjadi perhatian ramai atau melakukan perkara-perkara yang boleh menonjolkan dirinya di khayalak ramai. Suka mengejar kemasyhuran, populariti dan tuah.
Kontra: Pandai memutarbelit kata-katanya. Suka berlawan cakap. Tidak tetap pemikiran atau pendirian. Mudah mengubah keputusan. Tidak tegas. Sangat suka berahsia dan sikap seperti ini selalunya menyebabkan dirinya dipandang negatif. Tidak menghargai erti persahabatan sejati atau persaudaraan yang sebenar. Sering menganggap semua orang adalah sama. Mendekati orang-orang tertentu kerana ada kepentingan terhadap diri sendiri. Boleh bertindak kejam jika mood tidak baik. Mudah berasa tertekan. Suka menyendiri dan akan mencari kawan apabila ada keperluan. Cerewet. Sensitif dengan persekitaran.
Selebriti yang memiliki nombor kod asas 7 termasuklah Frank Lampard (pemain bola sepak Chelsea), Saddam Hussein, Mawi dan Michael Jackson.
Sikap Individu Dengan Nombor Kod Asas 8
Pro: Selalunya lebih aktif di kalangan kawan-kawan, dan ini menyebabkan individu dengan nombor kod asas 8 mudah terkenal. Sangat pendiam, konservatif dan pasif. Bertanggungjawab dan sangat bermoral. Seorang yang boleh dipercayai. Boleh menyelesaikan masalah. Tidak akan mempermain-mainkan orang lain.
Kontra: Kadangkala tidak jelas dengan apa yang hendak atau sedang dilakukan. Matlamat kabur. Nampak kuat secara luaran tetapi sebenarnya berhati sensitif. Sangat berhati-hati dan percaya kepada pandangan diri. Mudah kehilangan peluang. Sekiranya terjerat dengan perkara-perkara tidak berfaedah dan membuang masa seperti hiburan, individu dengan nombor kod asas 8 mudah jatuh ke jurang kegagalan.
Selebriti yang memiliki nombor kod asas 8 termasuklah Osama Laden dan Steven Gerrad (pemain bola sepak Liverpool).
Individu dengan Kod Asas 9
Pro: Sangat optimistik dan berfikiran terbuka. Suka kelihatan cantik. Sangat beradab. Pintar, peka dan sensitif. Berkebolehan untuk bersikap offensive dan defensive. Pandai dalam memenangi hati orang lain. Berkebolehan untuk menghiburkan orang lain. Mempunyai daya tarikan sebagai penghibur. Boleh berkawan dengan sesiapa sahaja. Melakukan kerja dengan cepat tetapi tidaklah secara terperinci atau khusus. Fleksibel terhadap persekitaran.
Kontra: Tidak mengambil berat terhadap orang bawahan. Bersikap emosional. Pada mulanya memiliki ramai kawan, dan kemudian berkemungkinan besar akan kehilangan kawan satu demi satu sehingga menjadi seorang yang kesunyian. Mudah berubah-ubah sikap dan sukar difahami. Mudah mengikut perasaan, kadangkala gembira, kadangkala tertekan dan sebagainya. Mudah berputus asa apabila menghadapi cabaran yang sukar.
Selebriti yang memiliki nombor kod asas 9 termasuklah Harrison Ford, Elvis Presley, Suharto dan Megawati Sukarno.
NOMBOR-NOMBOR CIRCULAR :
The next section is hardcore! You have 16 circular box right? ALL 16 number inside the circular box can be used for combination of the number below. For example num Dr Mahathir td ialah 1,1,3,6,6,6,6,6,6,7,7,7,8,8,9 dan 9.  So, jom kita tengok maksud dan ciri-ciri yang ada pada Pemimpin Terhebat kita ni. Check it out!
1 2 3 @ 1 2 bermaksud :
  • Ada kekuatan/bakat/anugerah suara
  • Boleh bercakap dengan lancar dan pantas
  • Kadangkala bercakap kosong
  • Kadangkala tidak boleh mengawal mulut atau terlepas cakap/kurang pandai bergurau
  • Boleh berhujah/berdebat
  • Boleh menjadi guru, pensyarah, ahli politik, sales person.
  • Bakat dalam menulis, melukis (untuk orang kurang upaya)
4 2 6 @ 2 4
  • Boleh jadi penceramah/pandai berceramah.
  • Boleh berkongsi ilmu dengan sesiapa saja.
  • Boleh menjadi seorang motivator/presenter.
2 7 9
  • Ada daya penarik semula jadi.
  • Mempunyai karekter pelaris. (macam susuk gitu) haha!
  • Individu tersebut tidak semestinya kacak/cantik
  • Pandai memujuk orang
  • Mudah meyakinkan orang
  • Ayat power (bodek)
  • Mudah tarik ramai kawan yakni ramai org suka nak kawan dengan dia.
  • Ada kawan tapi tak ramai. (prob)
  • Ditakuti mempunyai hubungan sulit dengan orang lain. (prob)
8 4 3
  • Baik
  • Sentiasa ada idea baru
  • Selalu mencari kejayaan dan peluang.
  • Mempunyai bakat dalam penulisan/asyik bagi proposal.
  • Pandai membuat perancangan
  • Buruk
  • Mudah berasa bosan dengan satu-satu perkara
  • Terlalu suka berangan-angan
  • Susah untuk berjaya jika tidak fokus dalam melakukan sesuatu perkara
  • Suka bertukar-tukar syarikat (bagi usahawan)
5 7 3
  • Baik
  • Mudah bergaul dengan orang atasan atau VIP.
  • Boleh jadi VIP/Saudara kepada VIP
  • Orang atasan mudah percaya percakapannya
  • Buruk
  • Akan ada orang yang tak puas hati dengan anda
  • Senang disabotaj (tikam belakang)
  • Mudah difitnah
  • Duit selalu habis sebab selalu belanja orang atasan.
  • Mudah dihentam dan menghentam orang (kelantangan bercakap)
9 1 1
  • Baik
  • Lebih suka berdikari dalam melakukan sesuatu
  • Suka bekerja sendiri dan sukar bekerjasama dengan orang lain
  • Susah ada rakan kongsi kerana mudah bertentangan pendapat
  • Suka buat keputusan sendiri
  • Boleh menjadi orang tengah (consultant/negotiation)
  • Mudah berjaya atas usaha sendiri/Tak mudah give up.
  • Buruk
  • Akan ada rasa tidak puas hati kepada anda dan akan dikhianati
  • Tidak boleh bersendirian (mudah kesunyian gitu)
  • Keras kepala
  • Senang dikhianati orang lain
1 1 1 1 @ 6 6 6 6 @ 1 6 1 6 @ 6161
  • Baik
  • Pandai simpan maklumat/pandai berahsia
  • Akan berfikir dulu sebelum bercakap
  • Tapi bila dah bercakap, tak berhenti-henti pulak bercakap. adeh
  • Suka berfikir secara mendalam/Suka berfikiran jauh
  • Buruk
  • Tidak suka berkongsi masalah
  • Mudah berasa kecewa
  • Mudah dilanda tekanan emosi
  • Mudah Risau
  • Mudah buruk sangka
  • Ditakuti terkena penyakit mental
  • Senang kena migrain
4 5 6
  • Baik
  • Anda boleh dilatih dan sesuai menjadi akauntan
  • Boleh menjadi business owner, usahawan, akauntan.
  • Buruk
  • AWAS! Mudah terlibat dalam penyelewengan dan rasuah
9 9 9 @ 9 5 5 @ 9 5 9
  • Baik
  • Berpotensi berjaya dalam semua bidang
  • Banyak peluang dalam hidup 
  • Buruk
  • Boleh mengubah diri menjadi seorang yang tamak
  • Sunyi dan suka tinggal di kawasan yang banyak pokok/berhutan/tempat tinggal kawasan bukit.
855 @ 8 8 8
  • Baik
  • Seorang yang hyperaktif
  • Berpontensi untuk menjadi seseorang yang memiliki pengaruh dan kuasa
  • Buruk
  • Panas Baran
  • Mudah berasa resah dan gelisah (perlu belajar bertenang)
333 @ 335
  • Seorang pendendam
  • Kurang sabar
  • sentiasa rasa resah gelisah
  • Keinginan sangat tinggi/nafsu kuat
4 5 9
  • Baik
  • Mempunyai deria ke 6 yang kuat
  • Mudah dapat ilham/firasat
  • Dapat mengetahui sesuatu lebih awal dari orang lain.
  • Pandai mendapatkan sesuatu
  • Buruk
  • Pandai menipu/muslihat
  • Pandai merancang strategi
6 7
  • Senang kasihankan orang lain.
  • Mudah belanja untuk orang lain (sebab tu sengkek)
1 5 6
  • Lebih sesuai kerja di luar (outstation) / senang buat duit dengan mengembara.
1 8 9
  • Suka melancong dan juga suka melencong.
  • Kena elajar hadapi tekanan kerana mudah rasa tertekan
  • Suka bergerak yakni tak boleh duk diam kat sesuatu tempat.
8 3
  • Baik
  • Suka aktiviti luar rumah
  • Seorang yang aktif
  • Buruk
  • Mudah bosan
  • Tidak suka duduk diam di dalam rumah tanpa kerja
3 3 6
  • Seorang yang luar biasa yakni :
  • Duit senang masuk, senang keluar
  • Anda aktif/senang untuk menarik duit. (money magnet)
9 6 6
  • Anda seorang yang boleh berniaga dan senang mendapat keuntungan.
7 1
  • Anda mudah ditipu oleh orang
  • Mudah percaya dekat orang.
9 3 3 
  • Anda mempunyai bisnes tetapi prestasi tidak konsisten. Macam sekejap naik sekejap turun. Sekejap untung dan sekejap rugi.
  • Kejayaan tak kekal lama.
  • Untuk mengelakkan perkara ini terus menghantui, ada 2 cara iaitu 
  1. Tenaga anda sangat bagus, maksimum, tapi tak bertahan lama. so, setiap 3 bulan anda kena pergi bercuti untuk dapatkan balik keseimbangan anda. Environment spt Air Terjun, laut, hutan (berkelah di hutan. Paling kurang 3 hari anda kena cuti dan tak boleh bawak hp dan komputer. Wahh, macam bawak diri terus kan. hehehe
  2. Masuk kelas Dr Azizan. Hahaha
9 4 4
  • Boleh duduk bahagian operation/management
  • Sangat bagus dalam bidang penyelidikan.
  • Orang yang mempunyai high taste.
5 5 5 

Ada 2 kategori :
  1. Senang menjadi orang yang berpengaruh dan berpangkat.
  2. Tidak mempunyai pendidikan yang bagus :
  • Suka memberontak/agresif/tegas
  • Rasa rendah diri
7 8 6
  • Sangat bertanggungjawab
  • boleh menjadi ketua/pengurus/boleh menerima tekanan
  • orang yang motivated by material.
  • Seorang yang boleh membantu masalah orang lain.

Ok, sampai situ saja. lepas je balik dari kursus dulu.. aku terus praktikkan utk test benda ni. Most of 80% adalah betul dan kena dengan dorang apabila terangkan ciri-ciri pada dorang. Like dorang buat kira-kira, lepas tu aku bentangkan jawapan mengikut nombor yang dorang sebutkan. Dan 80% betul dan 20% lagi tak berapa kena. So, di harap korang jangan terlalu taksub untuk percaya benda ni. Aku share je dan korang nilaikan sendiri ok. :)

29 comments:

dwiokta septiani said...

Halo Setiap Satu, nama saya Dwiokta Septiani am dari Indonesia, saya dengan cepat ingin menggunakan media ini untuk memperingatkan seluruh Indonesia yang mencari pinjaman di internet sangat berhati-hati untuk tidak jatuh di tangan scammers dan fraudstars, ada banyak pemberi pinjaman kredit palsu di sini di internet dan beberapa dari mereka adalah asli, saya ingin meluncur kesaksian tentang bagaimana Tuhan menuntun saya untuk pemberi pinjaman dan pinjaman nyata genue yang telah mengubah hidup saya rahmat rumput, setelah saya telah tertipu oleh beberapa pemberi pinjaman kredit di sini di internet, saya kehilangan banyak uang untuk membayar biaya pendaftaran, isurance, pajak, dan setelah pembayaran saya masih tidak mendapatkan pinjaman saya. Setelah berbulan-bulan mencoba untuk mendapatkan pinjaman di internet dan scammed beberapa kali uang tanpa mendapatkan pinjaman dari perusahaan mereka sehingga saya menjadi begitu putus asa dalam mendapatkan pinjaman dari pemberi pinjaman kredit genue online yang tidak akan meningkatkan rasa sakit saya, jadi saya memutuskan untuk menghubungi seorang teman saya yang baru-baru mendapat pinjaman online, kita membahas kesimpulan kita tentang masalah dan dia mengatakan kepada saya tentang seorang wanita yang disebut Mrs Anita Charles yang merupakan CEO dari Anita Charles Pinjaman Perusahaan. Jadi saya diterapkan untuk jumlah pinjaman (Rp430,000,000) dengan tingkat bunga rendah dari 2%, tidak mengurus usia saya, karena saya mengatakan kepadanya apa yang saya ingin menggunakan uang itu untuk membangun bisnis dan pinjaman saya disetujui dengan mudah tanpa stres dan semua persiapan yang dilakukan pada transfer kredit dan dalam waktu kurang dari 24 jam setelah pendaftaran pinjaman, itu disimpan ke bank dan mimpi saya datang melalui. Jadi saya ingin saran yang membutuhkan genue pinjaman cepat memanggilnya sekarang email di anitacharlesloancompany@gmail.com. dia tidak tahu bahwa aku melakukan ini. Saya berdoa agar Tuhan memberkati dia untuk hal-hal baik yang telah dilakukan dalam hidup saya. Anda juga dapat menghubungi saya di septianidwiokta@gmail.com untuk info lebih lanjut.

Glory Chilly said...

ADAKAH ANDA SEORANG lelaki PERNIAGAAN / WANITA, PEKERJA DALAM ORGANISASI, BEKERJA SENDIRI? Memerlukan pinjaman peribadi untuk perniagaan tanpa tekanan, Jika ya, hubungi kami hari ini, kami menawarkan musim pinjaman Krismas pada kadar faedah yang rendah sebanyak 2%, anda boleh memulakan bulan baru dengan senyuman di wajah anda, keselamatan, kebahagiaan kami pelanggan adalah kekuatan kita. Jika anda berminat, mengisi borang permohonan pinjaman di bawah:
Maklumat peminjam:

Nama penuh: _______________
Negara: __________________
Seks: ______________________
Umur: ______________________
Jumlah Pinjaman Diperlukan: _______
Tempoh Pinjaman: ____________
Tujuan pinjaman: _____________
Nombor telefon bimbit: ________

Untuk maklumat lanjut sila hubungi kami sekarang melalui e-mel: gloryloanfirm@gmail.com

Fatma Fatma said...

Saya mahu semua orang untuk membaca mesej ini dengan teliti. Saya amat gembira untuk membuat kesaksian bagaimana saya mendapat pinjaman saya pinjaman pemberi pinjaman legit, saya telah menderita di tangan pemiutang internet palsu di laman web tertentu, saya telah digunakan dalam beberapa syarikat pinjaman di sini dan semua yang mereka lakukan adalah bertanya kepada saya untuk pembayaran dan selepas pembayaran, saya tidak akan mendapatkan pinjaman daripada mereka, mereka adalah orang-orang yang salah. Saya dalam kesakitan kerana hutang saya, dan saya dibayar bayaran lain untuk mendapatkan pinjaman untuk membuat saya hutang yang lebih besar. Saya amat gembira apabila rakan saya memberitahu saya bahawa dia mendapat pinjaman daripada internet, dia adalah orang yang memberitahu tentang Theresa syarikat pinjaman, dan saya memohon pinjaman sebanyak $ 100,000 USD Saya mengikuti semua prosedur, saya berfikir bahawa saya melakukan tidak akan mendapatkan pinjaman, tetapi saya amat gembira apabila pinjaman saya diluluskan dan dihantar ke akaun bank saya secara langsung dalam tempoh 24 jam yang terpakai. Saya telah membayar semua hutang saya sekarang dan saya mendapat kewangan yang stabil kerana saya menulis mesej ini. Oleh itu, jika mana-mana anda berada di sini untuk memohon pinjaman, anda perlu menghubungi theresaloancompany di Kesatuan E-mel, mereka adalah satu-satunya pemberi pinjaman pinjaman itu adalah benar, yang lain adalah palsu. Hanya ikut semua prosedur dalam Theresa syarikat pinjaman dan saya memberi jaminan kepada anda bahawa anda juga akan mendapatkan pinjaman anda seperti saya dan kawan saya. Anda perlu bijak supaya anda tidak akan kehilangan wang seperti saya, hubungi Theresa kini dalam e-mel mereka jika anda benar-benar memerlukan pinjaman theresaloancompany@gmail.com
hubungi saya dan juga supaya saya boleh memberikan maklumat lanjut mengenai feyzilfatma@gmail.com
Terima kasih kerana membaca kesaksian saya dan saya bersyukur kepada Tuhan Bantuan

ANNA ALEX said...

Kami memberi perkhidmatan bukan cagaran kewangan dan modal kepada pelabur perniagaan, dan hartanah peribadi pelabur, bursa saham dan pemasaran awam. syarat-syarat perkhidmatan kami adalah: (1). Kami memberi pada kadar faedah sebanyak 3% sahaja setahun. (2). Semua peminjam mestilah 20 tahun ke atas dengan pendapatan bulanan yang stabil. (3). Semua pinjaman diinsuranskan sebelum pemindahan untuk memastikan keselamatan maksimum pinjaman. (4). jumlah pinjaman minimum adalah 20,000.00 dan tempoh pinjaman minimum kami adalah 1 tahun. jika berminat sila hubungi kami untuk maklumat lanjut. jacksonmortgagcompany@gmail.com butiran untuk meneruskan.
Nama penuh:
jantina:
Status perkahwinan:
pekerjaan:
negara:
Alamat:
Pendapatan bulanan:
Pinjaman diminta: jumlah
Tempoh Pinjaman:
Nombor telefon:
Sebab untuk pinjaman:

Nancy Leonard said...


Adakah anda seorang lelaki atau wanita yang Memerlukan pinjaman pada 2016 untuk memulakan perniagaan atau membayar dept anda? Anda ditolak oleh bank dan anda ingin mendapatkan pinjaman untuk memenuhi keperluan anda? Tiada masalah. Apa jua keadaan kewangan anda. Saya menawarkan pinjaman gadai janji, pinjaman komersial, pinjaman antarabangsa, pinjaman peribadi dan pinjaman pinjaman pendidikan eksklusif. Saya menawarkan pinjaman disediakan untuk perkongsian, yang lain awam dan swasta, dan lain-lain. Saya sedia untuk memberi apa-apa pinjaman, hartanah, kewangan, dan banyak lagi. Saya menawarkan kedua-dua tempoh pinjaman panjang dan pendek dengan kadar faedah sebanyak 2%. Hubungi saya hari ini dan mendapat kelas pertama perkhidmatan kewangan pinjaman: hubungi saya. E-mel: carlosinvestment@hotmail.com

- Pinjaman Kewangan
- Pinjaman Pelaburan
- Pinjaman Auto
- Penyatuan Hutang
- Pemerolehan kredit
- Pinjaman Peribadi

Anda terjebak Jika anda benar-benar memerlukan pinjaman untuk cuba untuk menghubungi saya. E-mel: carlosinvestment@hotmail.com

Marlissa Gold said...

boleh tak tolong kirakan untuk saya? 27/08/1985

Joy Wilson said...

Halo, aku Joy Wilson, pemberi pinjaman kredit swasta, yang Anda dalam utang? Anda membutuhkan dorongan keuangan? Saya sah terdaftar dan disetujui untuk mengontrol lembaga keuangan. Aku memberikan pinjaman untuk lokal dan internasional untuk semua orang yang membutuhkan pinjaman, dan dapat membayar kembali pinjaman, pada tingkat 2%. Aku memberikan pinjaman melalui transfer rekening atau cek bank juga mendukung. Tidak memerlukan banyak dokumen. Jika Anda ingin mendapatkan pinjaman dari perusahaan pinjaman reputasi kami.
Anda dapat menghubungi kami melalui Email: joywilsonloanfirm@gmail.com

Cunson Hamilton Kathy said...

Halo, Saya cunson hamilton Katheren, saat ini tinggal di Texas, Amerika Serikat. Saya seprated kali ini dengan tiga anak-anak dan aku terjebak dalam situasi keuangan Mei 2015 dan saya perlu untuk membiayai dan membayar tagihan saya. Saya mencoba untuk mendapatkan pinjaman dari berbagai perusahaan pinjaman pribadi dan perusahaan tetapi tidak pernah dengan sukses, dan sebagian besar bank menolak kredit saya. Demi Allah, saya membaca sebuah artikel online dan saya memutuskan untuk mencoba, Pada awalnya saya sangat takut tapi saya mencoba memberikannya karena pada saat itu dalam hidup saya, saya tak akan kehilangan, jadi saya mengikuti arahan mereka dan melakukan aything saya diminta untuk melakukan sebelum pinjaman saya dapat diberikan, saya sangat takut pada saat itu, tapi aku bilang hari ini sebagai tuhan adalah saksi saya, saya sekarang seorang pemilik usaha kecil dan saya membayar kembali pinjaman saya di bunga yang lebih rendah dari 1,5% tanpa masalah, Percayalah dengan perusahaan ini saya jamin tidak akan menyesal, tidak ada pemeriksaan kredit, tidak ada co penandatangan dengan tingkat bunga hanya 1,5% dan pembayaran yang lebih baik rencana dan jadwal, silahkan hubungi Mr Dangote perusahaan pinjaman ( dangotegrouploandepartment@gmail.com). Dia tidak tahu bahwa aku melakukan ini tapi saya sangat senang sekarang dan saya memutuskan untuk membiarkan orang tahu lebih banyak tentang dia dan Tuhan memberkati alsoi ingin lebih. Anda dapat menghubungi dia melalui email-nya.
dangotegrouploandepartment@gmail.com dan saya juga menyadari bahwa beberapa dari Anda mungkin berpikir itu adalah stres tapi tidak, saya tidak pernah scammed $ 5.000 yang membuat saya merasa ingin menyerah tapi hari ini semua berkat Allah Mahakuasa dan Mr Dangote. jadi hubungi saya di Cunsonhamilton342@gmail.com atau hubungi saya di nomor (682) 233-0439 untuk informasi, Nikmati

Theresa Theresa said...

Adakah anda seorang ahli perniagaan atau perempuan? Jika dalam apa-apa masalah kewangan atau memerlukan wang untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Jika anda membayar bil-bil atau hutang untuk menyelesaikan, atau adakah saya memerlukan pinjaman untuk memulakan perniagaan yang bagus? Adakah anda mempunyai skor kredit yang rendah dan ia sukar bank-bank tempatan / modal mencari untuk mendapatkan gadai janji daripada institusi kewangan yang lain? Adakah anda memerlukan pinjaman atau pembiayaan untuk apa-apa sebab, jika anda suka,

* Pinjaman Kenderaan
* Pinjaman Harta Tanah
* Pinjaman Perniagaan
* Lain-lain Pinjaman
* Kredit
* MasterCard

Sila hubungi kami melalui e-mel: Saya Theresaloancompany@gmail.com
Nota: Pinjaman menyediakan kadar faedah tahunan sebanyak hanya 2%. Harap anda akan diberi kredit dalam mana-mana negara di dunia harus kediaman.

Apa-apa keperluan pelanggan, kami perlu menyediakan maklumat berikut untuk membuka fail pemprosesan pinjaman.

1. NAMA PENUH: ...............................
2. ALAMAT: .............................. .. ...
3. KERJA: .....................
4. NEGERI: ........................
5. SYARAT: ........................ ..
6. Bandar: ...........................
7. SEX: ............................
8. Umur ........................... ..
9. BILANGAN TELEFON BIMBIT: ............ ..
10. BILANGAN KREDIT DIKEHENDAKI: ..........
Pendapatan 11.Monthly ..................
12.DURATION daripada: ..................... ..
13. PINJAMAN TUJUAN ...............

Terima kasih atas kerjasama anda
Theresa SYARIKAT PINJAMAN
ALAMAT E-MEL: Saya Theresaloancompany@gmail.com

Nurliana Novi said...

Halo,
Saya Nurliana Novi saya ingin berbagi karya Allah yang baik dalam hidup saya kepada orang-orang saya yang mencari pinjaman di Asia dan bagian lain dari kata, karena ekonomi buruk di beberapa negara.
 Saat ini saya tinggal di jakarta di Indonesia. Saya seorang Janda dengan empat anak dan aku terjebak dalam situasi keuangan pada bulan Juli 2016 dan saya perlu untuk membiayai dan membayar tagihan saya
Saya adalah korban dari penipuan pemberi pinjaman 4-kredit, saya kehilangan begitu banyak uang karena saya mencari pinjaman dari perusahaan mereka. Aku hampir mati dalam proses karena saya ditangkap oleh orang-orang dari utang saya sendiri, sebelum saya dibebaskan dari penjara dan bahwa teman-teman saya menjelaskan situasi saya dan kemudian memperkenalkan saya ke sebuah perusahaan pinjaman yang ELINA JOHNSON PINJAMAN PERUSAHAAN reliabl.
Bagi orang-orang yang mencari pinjaman? Jadi Anda harus sangat berhati-hati karena banyak perusahaan pinjaman penipuan internet di sini, tapi mereka masih sangat nyata di perusahaan pinjaman palsu.
 Saya mendapat pinjaman saya dari ELINA JOHNSON PINJAMAN PERUSAHAAN Rp500.000.000 sangat mudah dalam waktu 24 jam yang saya diterapkan, jadi saya memutuskan untuk berbagi pekerjaan yang baik dari Allah melalui ELINA JOHNSON PINJAMAN FIRM dalam kehidupan keluarga saya. Saya meminta nasihat Anda jika Anda membutuhkan pinjaman Anda, silakan hubungi ELINA JOHNSON PINJAMAN PERUSAHAAN. menghubungi mereka melalui email:. (elinajohnson22@gmail.com)
Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (nurliananovi96@gmail.com) jika Anda merasa sulit atau ingin prosedur untuk memperoleh pinjaman.

Henny Silalahi said...

Hello, nama saya Henny Silalahi, dari Indonesia, saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman perlu berhati-hati kerana banyak syarikat pinjaman penipuan di sini di internet, tetapi mereka masih merupakan syarikat pinjaman palsu asal.
Beberapa bulan yang lalu, saya adalah dari segi kewangan tegang dan terdesak, saya menjadi mangsa penipuan oleh beberapa syarikat pinjaman dalam talian, kerana saya memerlukan syarikat pinjaman yang jujur.

Saya hampir berputus asa, tidak sehingga saya mendapatkan nasihat daripada rakan yang kemudian mengarahkan saya untuk pinjaman pemberi pinjaman yang sangat handal MORISS CERULO LOAN FIRM, yang memberi pinjaman pinjaman tidak bercagar 750 juta dalam masa kurang daripada 24 jam tanpa tekanan atau tekanan kepada kadar faedah yang lebih rendah daripada 2%. Saya amat terkejut apabila saya memeriksa akaun bank saya dan mendapati bahawa jumlah pinjaman yang saya digunakan secara langsung dipindahkan ke akaun bank saya tanpa apa-apa kelewatan atau kekecewaan, kerana saya berjanji bahawa saya akan berkongsi berita baik supaya orang ramai boleh mendapatkan pinjaman mudah tanpa tekanan.

Saya mahu anda menjadi pasti dan yakin bahawa ini adalah yang asal kerana saya mempunyai semua bukti yang memproses pinjaman ini termasuk kad id, dokumen perjanjian pinjaman dan semua kerja kertas. Saya percaya Puan Joy Wilson sepenuh hati kerana dia telah benar-benar membantu dalam hidup saya. Anda sangat bertuah kerana mempunyai peluang untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika anda memerlukan pinjaman apa-apa jenis, sila hubungi syarikat melalui e-mel: (morissceruloloanfirm@gmail.com)
Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya di (hennysilalahi35@gmail.com) jika anda mendapati sukar atau mahu prosedur untuk mendapatkan pinjaman

Lady Jane said...

Halo Setiap Satu, nama saya wanita Jane alice dari Indonesia, dan saya bekerja dengan bersatu bangsa kompensasi, dan kami telah mendengar dan juga membuat pinjaman dari perusahaan pinjaman, saya cepat ingin menggunakan media ini untuk memperingatkan seluruh Indonesia yang mencari pinjaman di internet sangat berhati-hati untuk tidak jatuh di tangan scammers dan fraudstars, ada banyak lender kredit palsu di sini di internet dan beberapa dari mereka adalah asli dan nyata, aku ingin meluncur kesaksian tentang bagaimana Tuhan menuntun saya untuk pemberi pinjaman dan Pinjaman nyata genue telah mengubah hidup saya dari rumput rahmat, setelah saya telah tertipu oleh beberapa pemberi pinjaman kredit di sini di internt, saya kehilangan banyak uang untuk membayar biaya pendaftaran, isurance, pajak, dan setelah pembayaran saya masih tidak mendapatkan saya pinjaman. Setelah berbulan-bulan mencoba untuk mendapatkan pinjaman di internet dan jumlah scammed kali uang tanpa mendapatkan pinjaman dari perusahaan mereka sehingga saya menjadi begitu putus asa dalam mendapatkan pinjaman dari online genue kredit pemberi pinjaman yang tidak akan meningkatkan rasa sakit saya, jadi saya memutuskan untuk menghubungi seorang teman saya yang baru-baru mendapat pinjaman online, kita membahas kesimpulan kita tentang masalah dan dia bercerita tentang seorang wanita yang disebut Mr Dangote yang merupakan CEO dari Dangote Pinjaman Perusahaan. Jadi saya diterapkan untuk jumlah pinjaman (Rp400,000,000) dengan tingkat bunga rendah 2%, tidak merawat usia saya, karena saya mengatakan kepadanya apa yang saya ingin menggunakan uang itu untuk membangun bisnis dan pinjaman saya disetujui dengan mudah tanpa stres dan semua persiapan dilakukan pada transfer kredit dan dalam waktu kurang dari 24 jam setelah pendaftaran pinjaman, sudah disimpan ke bank dan mimpi saya datang melalui. Jadi saya ingin saran yang membutuhkan genue panggilan pinjaman cepat sekarang email di Dangotegrouploandepartment@gmail.com. dia tidak tahu bahwa aku melakukan ini. Saya berdoa agar Tuhan memberkati dia untuk hal-hal baik yang telah dilakukan dalam hidup saya. Anda juga dapat menghubungi saya di ladyjanealice@gmail.com hari yang indah lebih info..

elvis morgan said...

jangan Anda memiliki semua jenis masalah keuangan? Anda Perlu pinjaman untuk melunasi utang? adalah Anda dalam krisis keuangan? mempercayai kami untuk memperlakukan semua jenis pinjaman, lihat di bawah. Kami terdaftar dan
Perusahaan berwenang untuk mengeluarkan pinjaman sebesar 2%, dengan durasi minimal 6 bulan dan durasi maksimal 30 tahun.
Kami memberikan pinjaman untuk minimum pada tahun 2000 untuk maksimal 100 juta.
menawarkan layanan yang berbeda BAWAH *
Pinjaman pribadi (Aman dan Tanpa Jaminan)
* Kredit Usaha (Aman dan Tanpa Jaminan)
* Perbaikan rumah
* Pinjaman Inventor
* Auto Pinjaman
* Pernikahan Mortgage
* Kesehatan Loan, dll
Jadi .. jika Anda tertarik, silakan kembali ke kami melalui email kami Loveloanfirm1@hotmail.com
Allah segala sesuatu mungkin

Lady Mia said...

KABAR BAIK!!!

Nama saya Aris. Saya ingin menggunakan media ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman sangat berhati-hati karena ada penipuan di mana-mana. Beberapa bulan yang lalu saya tegang finansial, dan putus asa, saya telah penipuan oleh beberapa pemberi pinjaman online. Saya hampir kehilangan harapan sampai Tuhan menggunakan teman saya yang merujuk saya ke pemberi pinjaman sangat handal disebut Ibu Cynthia meminjamkan pinjaman tanpa jaminan dari Rp800,000,000 (800 Juta) dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau stres dengan tingkat bunga hanya 2%.

Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah yang saya diterapkan untuk dikirim langsung ke rekening saya tanpa penundaan. Karena saya berjanji bahwa saya akan berbagi kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman apapun, silahkan menghubungi dia melalui email: cynthiajohnsonloancompany@gmail.com dan oleh kasih karunia Allah dia tidak akan pernah mengecewakan Anda dalam mendapatkan pinjaman jika Anda mematuhi perintahnya.

Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: ladymia383@gmail.com dan kehilangan Sety saya diperkenalkan dan diberitahu tentang Ibu Cynthia Dia juga mendapat pinjaman baru dari Ibu Cynthia Anda juga dapat menghubungi dia melalui email-nya: arissetymin@gmail.com sekarang, semua yang akan saya lakukan adalah mencoba untuk memenuhi pembayaran pinjaman saya yang saya kirim langsung ke rekening bulanan.

Sulis Susanti said...

Halo, nama saya Sulis Susanti dari Indonesia, saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman sangat berhati-hati karena banyak perusahaan pinjaman penipuan di sini di internet, tetapi mereka masih yang asli di perusahaan pinjaman palsu.
Beberapa bulan yang lalu saya tegang finansial dan putus asa, aku jatuh korban penipuan oleh beberapa perusahaan pinjaman online, karena saya perlu sebuah perusahaan pinjaman yang jujur.

Aku hampir menyerah, tidak sampai saya mencari nasihat dari seorang teman yang kemudian mengarahkan saya untuk pemberi pinjaman pinjaman yang sangat handal JOY WILSON LOAN FIRM, yang meminjamkan pinjaman tanpa jaminan dari 750 juta rupiah dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau stres pada tingkat bunga rendah dari 2%. Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah pinjaman yang saya diterapkan langsung ditransfer ke rekening bank saya tanpa penundaan atau kekecewaan, karena saya berjanji bahwa saya akan berbagi kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa stres.

Saya ingin Anda yakin dan percaya diri bahwa ini adalah asli karena saya memiliki semua bukti pengolahan pinjaman ini termasuk kartu id, dokumen perjanjian pinjaman dan semua kertas kerja. Saya percaya Ibu Joy Wilson sepenuh hati karena dia telah benar-benar membantu dalam hidup saya. Anda sangat beruntung memiliki kesempatan untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman apapun, silahkan hubungi perusahaan melalui email: (joywilsonloanfirm@gmail.com)
Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (sulissusanti971@gmail.com) jika Anda merasa sulit atau ingin prosedur untuk memperoleh pinjaman

Widya Okta said...

Aku Widya Okta, saya ingin bersaksi pekerjaan yang baik dari Allah dalam hidup saya kepada orang-orang saya yang mencari untuk pinjaman di Asia dan bagian lain dari kata, karena ekonomi yang buruk di beberapa negara. Apakah mereka orang yang mencari pinjaman di antara kamu? Maka Anda harus sangat berhati-hati karena banyak perusahaan pinjaman penipuan di sini di internet, tetapi mereka masih asli sekali di perusahaan pinjaman palsu. Saya telah menjadi korban dari suatu 6-kredit pemberi pinjaman penipuan, saya kehilangan begitu banyak uang karena saya mencari pinjaman dari perusahaan mereka. Aku hampir mati dalam proses karena saya ditangkap oleh orang-orang dari utang saya sendiri, sebelum aku rilis dari penjara dan teman yang saya saya menjelaskan situasi saya kemudian memperkenalkan saya ke perusahaan pinjaman dapat diandalkan yang SANDRAOVIALOANFIRM. Saya mendapat pinjaman saya Rp900,000,000 dari SANDRAOVIALOANFIRM sangat mudah dalam 24 jam yang saya diterapkan, Jadi saya memutuskan untuk berbagi pekerjaan yang baik dari Allah melalui SANDRAOVIALOANFIRM dalam kehidupan keluarga saya. Saya meminta nasihat Anda jika Anda membutuhkan pinjaman Anda lebih baik kontak SANDRAOVIALOANFIRM. menghubungi mereka melalui email:. (Sandraovialoanfirm@gmail.com)
Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (widyaokta750@gmail.com) jika Anda merasa sulit atau ingin prosedur untuk memperoleh pinjaman.

KATHLEEN FOSTER LOAN FIRM said...

Hello,
Adakah anda memerlukan bantuan kewangan segera untuk tujuan peribadi atau untuk keperluan perniagaan anda? Berikut adalah beberapa berita baik untuk anda. Kami menawarkan pinjaman kepada individu atau syarikat-syarikat korporat pada kadar peratusan tahunan yang paling rendah.
Hubungi kami hari ini untuk mendapatkan: -
* Pinjaman Wang Keras
* Pinjaman Perniagaan
* Pinjaman Penyatuan Hutang
*Pinjaman peribadi
* Pinjaman Pengembangan Perniagaan
*Pinjaman pelajar
* Pinjaman Pembangunan Pertanian
... Dan banyak lagi

E-mel: kathleenfosterloanfirm@gmail.com
Anda juga boleh menghubungi IBU PEJABAT kami melalui:
kathleenfosterloanfirmUS@gmail.com

Nama pemiutang: Puan Kathleen

Daniel John said...

Adakah anda dalam apa-apa jenis masalah kewangan? Adakah anda memerlukan pinjaman untuk
penyatuan hutang, pembinaan, pinjaman hartanah, membiayai semula, peribadi,
maksud perniagaan atau wang kecemasan? Adakah anda seorang lelaki perniagaan atau
wanita yang merancang untuk mengembangkan perniagaan masing-masing, kami menawarkan pinjaman semua jenis pada hanya 2%. jika berminat hubungi kami hari ini melalui fredrickpetersonloan@gmail.com dengan maklumat di bawah.

NAMA PENUH:
NEGARA:
JUMLAH PINJAMAN DIPERLUKAN:
PINJAMAN TEMPOH:
PENDAPATAN BULANAN:
NOMBOR TELEFON:
Terima kasih,

Mr Fredrick

KATHLEEN FOSTER LOAN FIRM said...

Adakah anda memerlukan 100% Loan?
Saya boleh memenuhi keperluan kewangan anda dengan masalah kurang pulangan itulah sebabnya kita dana anda untuk hanya 2%. Apa sahaja yang anda keadaan, bekerja sendiri, pesara, mempunyai penarafan kredit yang lemah, kami boleh membantu anda pinjaman yang paling cepat dalam masa kurang daripada satu jam.
pembayaran yang fleksibel lebih 2 hingga 20 tahun.
Hubungi kami melalui: ( kathleenfosterloanfirm@gmail.com ) OR ( kathleenfosterloanfirmUS@gmail.com )

Glory Chilly said...

baru Pinjaman Tawaran!
Ia adalah satu peluang baru lagi, adakah anda dari segi kewangan ke bawah? adalah perniagaan anda menangis untuk kebangkitan semula kewangan, telah anda mendapatkan pinjaman di bank dan tangan pemberi pinjaman yang salah dan anda di mana menolak? mencari tiada lagi, Kami adalah pemberi pinjaman yang boleh dipercayai dan kami memulakan program pinjaman ini untuk membasmi kemiskinan dan mewujudkan peluang untuk keistimewaan yang kurang untuk membolehkan mereka menubuhkan sendiri dan memulihkan perniagaan mereka. untuk maklumat lanjut, anda boleh menghubungi kami melalui e-mel: gloryloanfirm@gmail.com dan mengisi borang di bawah.

PEMINJAM'S DATA.
1) Nama Penuh: ......... 2) Negara: ...... 3) Alamat: ......... 4) Jenis Kelamin: ..................
5) Status Perkahwinan: ... ..... 6) Pekerjaan: .......... Number 7) Telefon: ........................... 8) Pada masa ini kedudukan di tempat kerja: .... ............ 9) Monthlyincome ...... ...................
10) Pinjaman Tempoh: ............... 11) Tujuan Pinjaman: ............... 12) Agama: ............
13) Tarikh lahir: ........................

sila memohon syarikat yang sah, kejayaan anda adalah matlamat kami.

Lady Jane said...

Halo Setiap Satu, nama saya wanita Jane alice dari Indonesia, dan saya bekerja dengan bersatu bangsa kompensasi, dan kami telah mendengar dan juga membuat pinjaman dari perusahaan pinjaman, saya cepat ingin menggunakan media ini untuk memperingatkan seluruh Indonesia yang mencari pinjaman di internet sangat berhati-hati untuk tidak jatuh di tangan scammers dan fraudstars, ada banyak lender kredit palsu di sini di internet dan beberapa dari mereka adalah asli dan nyata, aku ingin meluncur kesaksian tentang bagaimana Tuhan menuntun saya untuk pemberi pinjaman dan Pinjaman nyata genue telah mengubah hidup saya dari rumput rahmat, setelah saya telah tertipu oleh beberapa pemberi pinjaman kredit di sini di internt, saya kehilangan banyak uang untuk membayar biaya pendaftaran, isurance, pajak, dan setelah pembayaran saya masih tidak mendapatkan saya pinjaman. Setelah berbulan-bulan mencoba untuk mendapatkan pinjaman di internet dan jumlah scammed kali uang tanpa mendapatkan pinjaman dari perusahaan mereka sehingga saya menjadi begitu putus asa dalam mendapatkan pinjaman dari online genue kredit pemberi pinjaman yang tidak akan meningkatkan rasa sakit saya, jadi saya memutuskan untuk menghubungi seorang teman saya yang baru-baru mendapat pinjaman online, kita membahas kesimpulan kita tentang masalah dan dia bercerita tentang seorang wanita yang disebut Mr Dangote yang merupakan CEO dari Dangote Pinjaman Perusahaan. Jadi saya diterapkan untuk jumlah pinjaman (Rp400,000,000) dengan tingkat bunga rendah 2%, tidak merawat usia saya, karena saya mengatakan kepadanya apa yang saya ingin menggunakan uang itu untuk membangun bisnis dan pinjaman saya disetujui dengan mudah tanpa stres dan semua persiapan dilakukan pada transfer kredit dan dalam waktu kurang dari 24 jam setelah pendaftaran pinjaman, sudah disimpan ke bank dan mimpi saya datang melalui. Jadi saya ingin saran yang membutuhkan genue panggilan pinjaman cepat sekarang email di Dangotegrouploandepartment@gmail.com. dia tidak tahu bahwa aku melakukan ini. Saya berdoa agar Tuhan memberkati dia untuk hal-hal baik yang telah dilakukan dalam hidup saya. Anda juga dapat menghubungi saya di ladyjanealice@gmail.com hari yang indah lebih info..

Esther Alvarado said...

Hello,
Ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Mrs.ESTHER ALVARADO, pemberi pinjaman swasta telah membuka peluang kewangan untuk semua orang yang memerlukan apa-apa tawaran kewangan help.We semua jenis pinjaman dengan cepat dan mudah, pinjaman peribadi, pinjaman kereta, pinjaman rumah, pinjaman pelajar, pinjaman komersial, pinjaman pelaburan, penyatuan hutang dan banyak lagi, Adakah anda telah ditolak oleh bank-bank dan agensi kewangan yang lain? Cuma perlu, kerana kita berada di sini untuk semua masalah.Kami kewangan anda memberi pinjaman pada kadar faedah 2% kepada individu, syarikat dan syarikat-syarikat dengan cara yang jelas dan mudah difahami, terma dan syarat, Tiada pemeriksaan kredit diperlukan, 100% guaranteed.Contact kami hari ini dan anda akan gembira untuk melakukannya kerana kita berada di sini untuk membuat semua masalah sejarah kewangan anda.
Hantar e-mel kepada: (estheralvaradoloanfirm@gmail.com) untuk memohon.

Lady Mia said...

KABAR BAIK!!!

Nama saya Aris Mia, saya ingin menggunakan media ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman sangat berhati-hati, karena ada penipuan di mana-mana, mereka akan mengirim dokumen perjanjian palsu untuk Anda dan mereka akan mengatakan tidak ada pembayaran dimuka, tetapi mereka adalah orang-orang iseng, karena mereka kemudian akan meminta untuk pembayaran biaya lisensi dan biaya transfer, sehingga hati-hati dari mereka penipuan Perusahaan Pinjaman.

Beberapa bulan yang lalu saya tegang finansial dan putus asa, saya telah tertipu oleh beberapa pemberi pinjaman online. Saya hampir kehilangan harapan sampai Tuhan digunakan teman saya yang merujuk saya ke pemberi pinjaman sangat handal disebut Ibu Cynthia, yang meminjamkan pinjaman tanpa jaminan dari Rp800,000,000 (800 juta) dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau stres dan tingkat bunga hanya 2%.

Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah yang saya diterapkan, telah dikirim langsung ke rekening bank saya tanpa penundaan.

Karena saya berjanji bahwa saya akan membagikan kabar baik, sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman apapun, silahkan menghubungi dia melalui email nyata: cynthiajohnsonloancompany@gmail.com dan oleh kasih karunia Allah ia tidak akan pernah mengecewakan Anda dalam mendapatkan pinjaman jika Anda menuruti perintahnya.

Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: ladymia383@gmail.com dan Sety yang memperkenalkan dan bercerita tentang Ibu Cynthia, dia juga mendapat pinjaman baru dari Ibu Cynthia, Anda juga dapat menghubungi dia melalui email-nya: arissetymin@gmail.com sekarang, semua akan saya lakukan adalah mencoba untuk memenuhi pembayaran pinjaman saya bahwa saya kirim langsung ke rekening mereka bulanan.

Sebuah kata yang cukup untuk bijaksana.

Meng Jing said...

Memerlukan pinjaman segera? jingl meng syarikat pinjaman swasta adalah di sini untuk membantu anda, Kami telah diluluskan oleh kerajaan dan kredit peminjam disahkan, syarikat kami menawarkan pinjaman antara peribadi untuk industri, kepada pengguna yang berminat atau syarikat yang ingin mendapatkan bantuan kewangan dalam kadar faedah dirundingkan sebagai 2% peluang untuk membersihkan dept., Mulakan atau meningkatkan perniagaan anda dengan pinjaman daripada pinjaman syarikat kami diberikan pada Pounds (£), dolar ($) dan Euro. Supaya memohon pinjaman sekarang orang yang berminat sila hubungi kami untuk maklumat lanjut. Hubungi kami sekarang melalui: mengjingofficial@gmail.com

Flip Oliveira said...

Halo adalah anda dalam keadaan kewangan ??? Dan anda memerlukan pinjaman untuk memulakan perniagaan, bayar hutang anda atau ubat-ubatan anda ?? Jika ya sila berhubung dengan Puan Stella Rene Ketua Pegawai Eksekutif Puan Stella Rene Firma Firma firma beliau adalah selamat, selamat dan dipercayai pada masa yang sama kerana itu adalah firma di mana saya hanya membayar pinjaman sebanyak 120,000,00 dan ia berjaya dan sebenarnya saya Impian datang melalui hari ini jadi saya mahu menggunakan media ini untuk memaklumkan sesiapa sahaja yang memerlukan pinjaman untuk berhubung dengan e-mel di bawah ini {mrsstellareneloanfirm1@gmail.com}

Diuji dan amanah.

Flip Oliveira

Flip Oliveira said...

Halo adalah anda dalam keadaan kewangan ??? Dan anda memerlukan pinjaman untuk memulakan perniagaan, bayar hutang anda atau ubat-ubatan anda ?? Jika ya sila berhubung dengan Puan Stella Rene Ketua Pegawai Eksekutif Puan Stella Rene Firma Firma firma beliau adalah selamat, selamat dan dipercayai pada masa yang sama kerana itu adalah firma di mana saya hanya membayar pinjaman sebanyak 120,000,00 dan ia berjaya dan sebenarnya saya Impian datang melalui hari ini jadi saya mahu menggunakan media ini untuk memaklumkan sesiapa sahaja yang memerlukan pinjaman untuk berhubung dengan e-mel di bawah ini {mrsstellareneloanfirm1@gmail.com}

Diuji dan amanah.

Flip Oliveira

Widya Okta said...

Aku Widya Okta, saya ingin bersaksi pekerjaan yang baik dari Allah dalam hidup saya kepada orang-orang saya yang mencari untuk pinjaman di Asia dan bagian lain dari kata, karena ekonomi yang buruk di beberapa negara. Apakah mereka orang yang mencari pinjaman di antara kamu? Maka Anda harus sangat berhati-hati karena banyak perusahaan pinjaman penipuan di sini di internet, tetapi mereka masih asli sekali di perusahaan pinjaman palsu. Saya telah menjadi korban dari suatu 6-kredit pemberi pinjaman penipuan, saya kehilangan begitu banyak uang karena saya mencari pinjaman dari perusahaan mereka. Aku hampir mati dalam proses karena saya ditangkap oleh orang-orang dari utang saya sendiri, sebelum aku rilis dari penjara dan teman yang saya saya menjelaskan situasi saya kemudian memperkenalkan saya ke perusahaan pinjaman dapat diandalkan yang SANDRAOVIALOANFIRM. Saya mendapat pinjaman saya Rp900,000,000 dari SANDRAOVIALOANFIRM sangat mudah dalam 24 jam yang saya diterapkan, Jadi saya memutuskan untuk berbagi pekerjaan yang baik dari Allah melalui SANDRAOVIALOANFIRM dalam kehidupan keluarga saya. Saya meminta nasihat Anda jika Anda membutuhkan pinjaman Anda lebih baik kontak SANDRAOVIALOANFIRM. menghubungi mereka melalui email:. (Sandraovialoanfirm@gmail.com)
Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (widyaokta750@gmail.com) jika Anda merasa sulit atau ingin prosedur untuk memperoleh pinjaman.

Maureen Kurt said...

Halo,
Aku Mrs. Maureen Kurt, kreditor pinjaman swasta, apakah Anda secara finansial sedang jatuh? Mencari pinjaman untuk menumbuhkan bisnis Anda, melunasi tagihan dan hutang Anda, pernahkah Anda ditolak oleh bank dan lembaga keuangan lainnya? Saya memberikan pinjaman kepada lokal dan internasional untuk semua pihak yang membutuhkan pinjaman dan dapat membayar kembali dengan tingkat bunga rendah sebesar 2%. Saya terdaftar dan disetujui oleh Kerajaan Inggris untuk mengendalikan institusi keuangan di seluruh dunia. Saya memberikan pinjaman melalui transfer rekening atau cek bank dan tidak memerlukan banyak dokumen.
Anda dapat menghubungi kami via Email: (maureenkurtfinancialservice@gmail.com). Datanglah kepada kita dan kita akan memperbaiki hidupmu.

Sulis Susanti said...

Halo, nama saya Sulis Susanti dari Indonesia, saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman sangat berhati-hati karena banyak perusahaan pinjaman penipuan di sini di internet, tetapi mereka masih yang asli di perusahaan pinjaman palsu.
Beberapa bulan yang lalu saya tegang finansial dan putus asa, aku jatuh korban penipuan oleh beberapa perusahaan pinjaman online, karena saya perlu sebuah perusahaan pinjaman yang jujur.

Aku hampir menyerah, tidak sampai saya mencari nasihat dari seorang teman yang kemudian mengarahkan saya untuk pemberi pinjaman pinjaman yang sangat handal JOY WILSON LOAN FIRM, yang meminjamkan pinjaman tanpa jaminan dari 750 juta rupiah dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau stres pada tingkat bunga rendah dari 2%. Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah pinjaman yang saya diterapkan langsung ditransfer ke rekening bank saya tanpa penundaan atau kekecewaan, karena saya berjanji bahwa saya akan berbagi kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa stres.

Saya ingin Anda yakin dan percaya diri bahwa ini adalah asli karena saya memiliki semua bukti pengolahan pinjaman ini termasuk kartu id, dokumen perjanjian pinjaman dan semua kertas kerja. Saya percaya Ibu Joy Wilson sepenuh hati karena dia telah benar-benar membantu dalam hidup saya. Anda sangat beruntung memiliki kesempatan untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman apapun, silahkan hubungi perusahaan melalui email: (joywilsonloanfirm@gmail.com)
Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (sulissusanti971@gmail.com) jika Anda merasa sulit atau ingin prosedur untuk memperoleh pinjaman

Loading...
Loading...